Brev:
Valg af modermælkserstatning ved rejse
8. september 2008
Alder:
4 mdr.
Valg af modermælkserstatning ved rejse
Hej Helen,
Tak for en dejlig brevkasse.
Nu er det sådan at jeg bor i England og skal på ferie i DK sidst i september og ville gerne lige spørge om råd fra dig i henhold til MME.
Herovre bruger jeg Aptamil Easy Digest on dagen og Aptamil Extra Hungry til den sidste om aftenen. Efter at hvad jeg kan finde ud af, så ser det ikke ud som om at Aptamil kan købes i DK. Ved du om der er noget lignende som jeg kan købe i DK eller er det bedst at jeg tager noget med herfra. Matilda er vil være 18 uger når jeg tager afsted. Hun er ikke på Aptamil for nogen speciel grund andet end at det er det som de anbefaler herovre, da det ligner bryst mælk mest. Hun får bryst to gange om dagen også.
Mange tak for din hjælp
Lotte